Τεχνικές Χαλάρωσης της Yoga

 

Η yoga, αποτελεί έναν ουσιαστικό τρόπο ήπιας γύμνασης και αυτοθεραπείας.

Η άσκηση σε συνδυασμό με τη σωστή αναπνοή και την στάση του σώματος προκαλεί τόνωση σε όλα τα επίπεδα της ύπαρξης.

 

Τα ομαδικά τμήματα των τεχνικών χαλάρωσης της yoga προσφέρουν δυνατότητα για αυτοβελτίωση, εύκολη εκμάθηση και τα αποτελέσματα είναι αισθητά από την πρώτη κιόλας εβδομάδα. Η συστηματική εξάσκηση  δημιουργεί ένα υγιές ενεργειακό σώμα, διορθώνει προβλήματα, πόνους και προλαμβάνει επιπτώσεις της κακής ή λάθους στάσης. Χαρίζει ευεξία και ισορροπία τόσο σωματική όσο και ψυχική.

 

Στο κέντρο μας εφαρμόζουμε την Σατυανάντα Τεχνική και την Σιβανάντα Τεχνική Χαλάρωσης από εξειδικευμένους δασκάλους στο κάθε σύστημα με χρόνια πρακτικής.

Ο στόχος είναι η ολιστική ανάπτυξη της προσωπικότητας. Μαθαίνουμε να χαλαρώνουμε, γυμνάζοντας το σώμα, το νου, το νευρικό μας σύστημα.

Εφαρμόζουμε την διδασκαλία  στις ανάγκες της σύγχρονης εποχής συνδυάζοντας την σύγχρονη σκέψη με την αρχαία σοφία.

Η yoga είναι ένα μονοπάτι ζωής και όχι σωματικής άσκησης σαν αυτό των γυμναστών που επικεντρώνεται απλά στο φυσικό σώμα. Μέσα από αυτό γνωρίζει ο άνθρωπος την ύπαρξη του, διευρύνεται η επίγνωση του σε όλους τους τομείς της ζωής, αποκτά ευεξία σωματική, νοητική και συναισθηματική.

 

 SATYANANDA YOGA

" Σε κάποιο επίπεδο της γιόγκα υπάρχει πειθαρχία. Σε κάποιο άλλο επίπεδο υπάρχει ελευθερία. Ελευθερία να χαμογελάσεις, να ζήσεις όπως επιθυμείς. Αυτος είναι λοιπόν ο θαυμαστός κόσμος της γιόγκα από τους ανθρώπους όλου του κόσμου".                                                                                                                                            Swami Satyananda

Η Σατυανάντα Γιόγκα είναι ένα ολιστικό σύστημα της γιόγκα που καλύπτει όλα τα επίπεδα της ύπαρξης    μας  ανταποκρινόμενο στις ανάγκες της σύγχρονης κοινωνίας. Ο συνδυασμός της επιστημονικής σκέψης με την αρχαία σοφία οδηγεί σε φυσική ευεξία, νοητική, συναισθηματική και πνευματική σταθερότητα     καθώς και αυτό-ανακάλυψη. Μέσω της Σατυανάντα Γιόγκα μαθαίνει κανείς να διαχειρίζεται το στρες,    την ένταση, το άγχος στις αντιξοότητες, τις συγκρούσεις και τις προκλήσεις της ζωής. Ενθαρρύνει την ανάπτυξη της επίγνωσης και φέρνει τη Γιόγκα μέσα στην καθημερινή μας ζωή.

Έχει γίνει αντικείμενο πολλών επιστημονικών μελετών και πειραμάτων με αποτέλεσμα να γίνει αποδεκτή από την επιστημονική κοινότητα.

Η διδασκαλία της Σατυανάντα Γιόγκα έχει τις ρίζες της στη γιογκική παράδοση και τις αρχαίες  φιλοσοφίες της Τάντρα, Βεδάντα και Σάμκυα. Συνδυάζει πρακτικές από όλους τους κλάδους της Γιόγκα για την ανάπτυξη της προσωπικότητας.

 

OPEN CLASS SIVANANDA YOGA

Το μάθημα της sivananda yoga είναι παραδοσιακό, με ήρεμο ρυθμό, γεμάτο επίγνωση και παρατήρηση.

 Η εξάσκηση της πρακτικής επαναφέρει σταδιακά στο σώμα  την σωστή αναπνοή, την ευελιξία, τη δύναμη και τη χαμένη ζωτικότητα, ηρεμώντας παράλληλα το μυαλό και το Νευρικό Σύστημα. 

Επειδή η γιόγκα είναι ένα πνευματικό σύστημα που αξιοποιεί τις ενεργειακές δυναμικές του φυσικού σώματος,  αυτή η μη-ανταγωνιστική προσέγγιση βοηθά τον ασκούμενο να κερδίσει πολύ περισσότερα από απλώς ένα υγιές σώμα.

Tο Μάθημα

Ένα κλασικό μάθημα περιλαμβάνει pranayama (ασκήσεις αναπνοής), warm-ups, χαιρετισμό του ήλιου (surya namaskar), τις 12 βασικές asanas (στάσεις) και βαθιά χαλάρωση. Έμφαση δίνεται στην εκμάθηση των βασικών asanas  στις οποίες σταδιακά προστίθενται και άλλες  για την περαιτέρω εμβάθυνση της πρακτικής.

Τα οφέλη

Όλη η πρακτική της Sivananda Yoga κατευθύνεται στο άνοιγμα των ενεργειακών  καναλιών και των τσάκρα.  Παράλληλα με την άσκηση επιτυγχάνεται  αύξηση της ευελιξίας της σπονδυλικής στήλης, σωστή αιμάτωση όλου του σώματος, ενίσχυση των οστών, τόνωση του κυκλοφορικού και του ανοσοποιητικού συστήματος. Όλα αυτά σε συνδυασμό με τις ασκήσεις αναπνοών, το μυαλό γαληνεύει  και το στρες μειώνεται. Με την τακτική πρακτική μπορεί κανείς να εξασφαλίσει τη συνολική σωματική και ψυχική υγεία και την πιθανή πρόληψη  ασθενειών όπως ο διαβήτης, η υπέρταση, η αρθρίτιδα, κατάθλιψη, άγχος και πλήθος μυοσκελετικών προβλημάτων. Με τον καιρό, ο ασκούμενος βελτιώνεται στη συγκέντρωση, στη χαλάρωση και στο διαλογισμό. Αυτό ενισχύει το ενεργειακό σώμα, την κίνηση της πράνα και αφυπνίζει τα τσάκρα, δημιουργώντας γύρω του μία ισχυρή αύρα γεμάτη ζωή και δυναμική, ικανή να προστατέψει και να υλοποιήσει τους στόχους του.

 

ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ ΓΙΟΓΚΑ

Η πρακτική Γιόγκα είναι αποδεδειγμένα σημαντική και ωφέλιμη, σε όλα τα επίπεδα υγείας, ευεξίας και αρμονίας του σώματος, της ψυχής και του νου. Μια προέκταση της κλασικής και ευρέως διαδεδομένης μορφής γιόγκα της  Hatha Yoga, είναι η «θεραπευτική γιόγκα». Αποτελεί μια μέθοδο άσκησης που είναι ήπια, ασφαλής και προσαρμοζόμενη στις ατομικές ανάγκες και ικανότητες του κάθε ασκούμενου. Για τη διευκόλυνση της εκτέλεσης των ασκήσεων χρησιμοποιούνται βοηθήματα όπως τουβλάκια, μαξιλάρια και ζώνες. Το μάθημα ξεκινά με αναπνευστικές ασκήσεις, στη συνέχεια γίνονται οι σωματικές ασκήσεις – asanas- και τελιώνει με διαλογισμό. Τα ωφέλη της θεραπευτικής γιόγκα είναι πολυποίκιλλα και τα αποτελέσματα γίνονται εμφανή σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα.

 

Σε αυτήν την πρακτική, οι ασκήσεις γίνονται πιο αργά, με μεγαλύτερη ανάλυση και σαφείς οδηγίες στον τρόπο εκτέλεσης, δίνοντας έμφαση στην ευθυγράμμιση και τη συνεργασία όλου του σώματος. Βελτιώνει τη στάση του σώματος, απομακρύνει τις εντάσεις και μειώνει τους πόνους απο τον αυχένα, τη σπονδυλική στήλη και τις αρθρώσεις και σταδιακά αυξάνει την ευλυγυσία. Ενδυναμώνει το μυικό σύστημα, οξυγονώνει επαρκώς τους μύες και τα κύτταρα σε ολόκληρο το σώμα.  Απομακρύνει το στρες επιφέροντας γαλήνη, ηρεμία, καλύτερη διάθεση, νοητική και πνευματική διαύγεια και βοηθά τα άτομα να έχουν πιο ήρεμη και μεγαλύτερης διάρκειας αναπνοή, καθώς και ποιοτικότερο ύπνο. Γενικότερα, ενισχύει τη ζωτική ενέργεια που υπάρχει μέσα στον καθένα, κάνοντας το άτομο να νιώθει γεμάτο υγεία, ευεξία και ευδαιμονία.   Το τμήμα «θεραπευτικής γιόγκα» μπορούν να το παρακολουθήσουν και άτομα άνω των 60 ετών, με απαραίτητη προϋπόθεση την προσκόμιση ιατρικής γνωμάτευσης που επιτρέπει τη συμμετοχή σε άσκηση.  

 

 Λειτουργούν εβδομαδιαία ομαδικά τμήματα πρωϊνά & απογευματινά.

 

Πρόγραμμα των τμημάτων:

           ΠΡΩΪΝΟ ΤΜΗΜΑ : ΤΡΙΤΗ - ΠΕΜΠΤΗ 10:00 - 11:15 Satyananda yoga

           ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΑ ΤΜΗΜΑΤΑ

           ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ ΓΙΟΓΚΑ

 

Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες.